محصولات دانفوس ساخت کجاست؟

محصولات دانفوس

محصولات دانفوس ساخت کجاست؟

 

شرکت دانفوس، در سال ۱۹۳۳ در کشور دانمارک تاسیس شده است. محصولات این شرکت در حوزه صنایع برودتی و تهویه مطبوع است و  شامل انواع شیرآلات، کمپرسور، لوازم کنترل و اندازه‌گیری و اواپراتور و کندانسور و مبدل صفحه ای است. محصولات دانفوس، در کشورهای مختلفی مانند فرانسه، دانمارک، چین، مکزیک و … تولید می‌شوند.  محصولات خاصی که توسط دانفوس دانمارک تولید می‌شوند و اغلب محصولات در ایران موجود بوده و از سوی نمایندگی های آن در ایران عرضه می‌شوند.

امروزه تولیدات کمپانی دانفوس در چند بخش صنعتی و نیمه صنعتی انجام می گیرد. آنچه شرکت دانفوس برپایۀ آن شکل گرفت اما تولیدات شیرهای اتوماتیک بود. امروزه نیز این کمپانی در زمینۀ تولید دستگاه های تهویۀ مطبوع فعالیت های بسیاری دارد.

از کمپرسورها و دیگر محصولات تولید شدۀ کمپانی دانفوس امروزه در بسیاری از تولیدات صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شود. در تولید انواع یخچال های خانگی، یخچال های صنعتی، سردخانه ها و … از محصولات کمپانی دانفوس و سکاپ بهره برده می شود. دلیل ارجحیت این کمپرسورها نسبت به دیگر کمپرسورهای موجود، مصرف پایین انرژی و کارایی بالاست. عمده فعالیت این شرکت نیز در تولید محصولات تبریدی و برودتی با ظرفیت پایین است.

 

Danfoss range1 1

گروه کارخانجات صنعتی رادفر

 

انواع محصولات دانفوس:

 

شیرآلات (چیلر و سردخانه) دانفوس:

 

شیر انبساط

شیر برقی

شیر دستی

شیر اطمینان

شیر تنظیم ظرفیت

شیرآلات آمونیاکی

 

کمپرسور (چیلر و سردخانه)دانفوس:

 

کمپرسور منیروپ

کمپرسور اسکرال

 

 

لوازم کنترل و اندازه گیری (چیلر و سردخانه) دانفوس:

 

پرشر سوئیچ

فیلتر درایر

سایت گلس

کر درایر (سنگ کر)

 

مواد مصرفی (چیلر و سردخانه) دانفوس:

 

روغن کمپرسور

محصولات دانفوس

گروه کارخانجات صنعتی رادفر

 

کاربرد محصولات دانفوس:

 

محصولات دانفوس، در انواع سیستم های سرمایشی، سیستم های سرمایشی و در صنایعی همچون تاسیسات، تهویه مطبوع، صنایع غذایی، داروسازی، کاشی و سرامیک، فولادسازی و صنایع نفت و گاز به صورت گسترده به کار می‌رود. از مهمترین کاربردهای محصولات دانفوس، سردخانه زیر صفر و بالای صفر (سردخانه میوه، سردخانه لبنیات، سردخانه انواع مواد غذایی، سردخانه گوشت و مرغ و …) می باشد.

 

امتیاز: 2/ 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *