درباره پاتیل پخت شیر

تانک

پاتیل پخت شیر(پروسس تانک),process tank

 

دستگاه پاتیل پخت شیر در ظرفیت های مختلف تولید وروانه بازار می گردند.

این سیستم دارای دو حالت تغذیه برق وگاز می باشد

شیر خام تا به مرحله پا ستوریزه شدن برسد دارای باکتری های زیادی بوده که این باکتری ها به وسیله حرارتی که در در درون پاتیل پخت شیردیده نابود شده و از کیفیت شیر مصرفی کم نمی کند.

 

 

 

گروه کارخانجات صنعتی رادفر

داشتن همزن برقی در این دستگاه باعث شده چرخش شیر و رسیدن گرما به طور یکنواخت انجام پذیرد و همچنین مانع تبخیر وته گرفتن شیر مصرفی شود.

 

 

پاتیل پخت بسته به نوع کارایی ومصرف همیشه در معرض پوسیده شدن ,خوردگی و زنگ زدگی بوده است به همین منظور جنس بدنه این دستگاه از فلزهای استنلس استیل ساخته شده که دارای مقاومت بالایی بوده و مانع فرسایش دستگاه می شوند.

 

 

استفاده از فلز های استنلس استیل در دستگاه موجب شده که طعم ورنگ مواد تغیری نداشته باشند و همچنین از ویژگیهای دیگر این فلز می توان به قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن آن اشاره نمود.

 

 

پاتیل های پخت از نظر کاربردی و مصرف برای انتقال حرارت یا برقی و یا گازی هستند و چرخه سیستمی گرمایش بسته به نوع مصرف مستقیم یا غیر مستقیم است.

 

 

این پاتیل های پخت از نظر جداره تعبیه شده دران دوجداره یا سه جداره هستند.
ویژگی های منحصر به فرد دستگاه پاتیل پخت شیراستیل ضد زنگ را دارا می باشند.

 

 

میکروب زدایی کامل باکتری ها ی موجود در شیر مصرفی به طور کامل انجام می پذیرد.
دارای الکترو موتورهای ثابت و متغیربوده برای تمامی کارخانجات لبنی قابلیت کاربردی و مصرفی بالایی دارند.ابعاد وظرفیت های مختلفی را دارا می باشند.

 

 

پاتیل های پخت در دو مدل ساخته می شوند:

 

پاتیل ثابت:

 

بدون شاسی که تخلیه در آن به وسیله شیر خروجی انجام می شود

 

پاتیل گردان:

 

همراه با شاسی استیل جهت چرخش پاتیل به منظور تخلیه

کاربردی که پاتیل های گردان دارا می باشند این است که فر آیند پخت در این دستگاه توسط حرارت غیر مستقیم آب انجام می گیرد.بعلاوه از این دستگاه ها برای خط تولید مربا,کنسرو نیز استفاده می شود.

 

tank 2

گروه کارخانجات صنعتی رادفر

مواد ریخته شده در داخل محفظه پاتیل های پخت توسط یک دستگیره که به گیربکس دستگاه اتصال پیدا کرده به صورت دوار برگردانده شده و از دهانه اصلی پاتیل به مخزن های دیگر انتقال پیدا می کند.

 

پاتیل های گردان دارای همزن های ثابت و متحرک بوده وبا توجه به نوع چرخه تولید با جداره ها ی مختلف و رعایت استاندارهای لازم تولید وروانه بازار می گردند.

امتیاز: 0/ 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *