آیکون سردخانه

Boiler

دیگ بخار

دیگ های بخار یکی از مهمترین تجهیزات در بسیاری از صنایع و مجتمع های مسکونی و تجاری بشمار می رود.

گروه کارخانجات صنعتی رادفر با طراحی و تولید انواع دیگ های بخار با ظرفیت های مختلف توانسته نیاز بسیاری از صنایع را تامین کند. دیگ های بخار ما با استفاده از بروز ترین استاندارد های روز دنیا و با بهروری بالا و با کمترین انتشار گازهای گلخانه و متناسب با نیازهای مشتریان طراحی و تولید می شود.

محصولات ما طیف وسیعی از دیگ های بخار، دیگ های آب گرم و دیگ های روغن داغ در ظرفیت های مختلف را شامل می شود.

با ما در تماس باشید!

آیا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟
می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با ما تماس با ما
دیگ بخار تاسیسات و موتورخانه

فروش انواع دیگ بخار

علاوه بر تولید و ساخت ما انواع دیگ های بخار را با کاربرد های تجاری و صنعتی را برای فروش ارائه می دهیم. ما می توانیم در انتخاب دیگ بخار و تجهیزات متناسب با نیاز شما و همچنین طراحی سیستم های دیگ بخار و موتورخانه به شما کمک کنیم.

مجموعه کاملی از انواع دیگ بخار آماده فروش در مجموعه صنایع رادفر گردآوری شده است. مشتریان می توانند نسبت به انتخاب و خریداری آن اقدام نمایند.

جهت کسب مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید

تماس با ما

فرم درخواست قیمت دیگ بخار

فرم زیر را تکمیل کنید تا قیمت برای شما محاسبه گردد

طراحی و تولید انواع دیگ بخار

دیگ بخار دارای انواع مختلفی است و هر کدام از انواع آن با استانداردهای خاصی  و برای کاربرد های متنوعی تولید شده است. با پیشرفت تکنولوژی، مدل های جدید روانه بازار شده که توانایی و کارکرد بالاتری دارند. ما در گروه کارخانجات رادفر انواع دیگ های دوپاس و سه پاس حرارتی، دیگ های بخار ایستاده ،دیگ بار خشک یا سوپر هیت، دیگ بخار مرطوب و غیره را با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید می کنیم.

تصویر مجموعه کاملی از انواع دیگ های بخار تولید شده صنایع رادفر
دیگ بخار صنعتی

دیگ بخار صنعتی

Steam Boiler

دیگ بخار یکی از مهمترین تجهیزات در صنایع و تاسیسات ساختمانی به شمار می رود. انواع دیگ بخار با ظرفیت های مختلف با بالاترین استانداردهای روز تهیه و تولید می شود.

heat-water-boiler

دیگ آب گرم

Heat Water Boiler

انواع دیگ آب گرم چدنی و فولادی در ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان و با رعایت استاندارد های روز دنیا در گروه کارخانجات رادفر طراحی و تولید می شود

دیگ روغن داغ

دیگ روغن داغ

Oil Boiler

دیگ روغن داغ برای تامین حرارات تا دمای حتی بالاتر از ۳۰۰ درجه سانتی گراد طراحی و تولید می شود. به دلیل دمای بالا این دیگ ها نیازمند داشتن کیفیت و استاندارد بالا می باشد.

boiler parts accessories

قطعات و لوازم یدکی

Parts & Accessories

تامین و فروش انواع قطعات و لوازم جانبی انواع دیگ بخار شامل انواع مشعل گازی و گازوئیلی، درجه، تابلو برق، پرشر سوئیج و …

ساخت دیگ بخار برای کاربرد های مختلف

کاربرد دیگ بخار در صنایع و سیستم های تهویه مطبوع متنوع است و برای کاربردهای مختلف ظرفیت و توان های مختلفی نیاز می باشد. مهندسین ما با شناسایی نیاز شما و مهندسی دقیق راهکارهای متنوعی را برای نیاز شما به انواع دیگ بخار تهیه کرده اند.

باز سازی یک دیگ بخار دسته دومقبل از فروش

فروش دیگ بخار دسته دوم

دیگ های بخار دسته دوم به دلیل پائین بودن قیمت برای کاهش هزینه های اولیه راه اندازی مناسب می باشد. دیگ های بخار دست دوم در صورت فرسوده بودن می تواند منجر به خسارت گردد.

ما در گروه کارخانجات رادفر دیگ های دست دوم را قبل از فروش تست و بررسی فنی کرده و در صورت اطمینان از کارکرد مناسب نسبت به باسازی و تعمیرات اساسی آن اقدام می نمائیم تا مطمئن شویم یک دیگ بخار دست دوم با اطمینان بالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

مشاهده دیگ های دست دوم

گالری تصاویر دیگ بخار

امتیاز: 13/ 5